Hoe werkt deze Website?

Om de artikelen te bekijken en de prijs en verzendkosten te zien hoeft u geen account te hebben en niet ingelogd te zijn. Klik op de "In winkelwagen" knop om een artikel in de Winkelwagen te plaatsen. Klik op het woord Winkelwagen linksboven in de website. Vul op de volgende pagina de gewenste verzendmethode, afleveradres en betaalmethode in. Kijk nu onder het artikel/de artikelen om de verzendkosten te zien (alleen voor Nederland).


Hoe vind ik een bepaald artikel?
In het linker kolom(knoppenbar) op de website ziet u links het woord "Zoeken". Hieronder kunt u de naam van een artikel, een typenummer, barcode of een merknaam etc. invullen. Als u daarna op "Enter" op uw toetsenbord drukt dan worden alle resultaten voor uw zoekopdracht direct weergegeven.


Waarom moet ik een account aanmaken?
De eerste keer dat u een artikel bij Keuken Deals bestelt wordt u gevraagd om een gebruikersaccount aan te maken. U kunt hier uw persoonsgegevens (naam en adres, telefoonnummer en emailadres) invullen. Zo kunnen wij uw bestelling goed afhandelen. U kunt hier een door u gekozen wachtwoord invullen. Deze gegevens worden bewaard in een beveiligde database en worden nooit aan derden verstrekt. Het voordeel van een eigen account is dat u de volgende keer dat u een bestelling plaatst deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen. Een ander voordeel is dat uw bestelinformatie altijd alleen voor u opvraagbaar is. U kunt de status van uw bestelling bekijken en informatie over vorige bestellingen opvragen. Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek. U hoeft pas in te loggen als u daadwerkelijk gaat bestellen. U kunt dan inloggen met uw emailadres en uw zelfgekozen wachtwoord.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Via de link "Wachtwoord vergeten" op het login scherm bovenin de rechter kolom kunt u een nieuw wachtwoord laten mailen naar uw eerder opgegeven emailadres. Dit wachtwoord wordt automatisch aangemaakt door onze database. Nadat u ingelogd bent kunt u dit wachtwoord indien gewenst veranderen.


Hoe verander ik mijn wachtwoord?
Als u, om welke reden dan ook, een ander wachtwoord wenst dan kunt u dit zelf wijzigen. Nadat u ingelogd bent, klikt u op "Algemene informatie" in de bovenste balk naast de winkelwagen. Hiermee krijgt u uw accountgegevens op uw scherm en kunt u onder het kopje "Mijn account" bij "Verander mijn wachtwoord" een nieuw wachtwoord invullen.


Hoe werkt de winkelwagen?
De winkelwagen is een bewaarplaats voor artikelen die u tijdens het winkelen aan de winkelwagen toevoegt. U kunt artikelen in de winkelwagen plaatsen door op de knop "In winkelwagen" te klikken. Bovenin het schermpje voor de winkelwagen ziet u dan het aantal artikelen en het totaalbedrag. Voor een overzicht van de artikelen in de winkelwagen klikt u op het woord "Winkelwagen" in het schermpje linksbovenin. Hier ziet u dan meteen alle artikelen die u in de winkelwagen geplaatst hebt. U kunt de artikelen altijd verwijderen of het aantal veranderen. Om een artikel te verwijderen klikt u op het vierkantje voor het plaatje van het betreffende artikel. Om het aantal bij een artikel te veranderen selecteert u het cijfer van het aantal met uw muis en wijzigt het cijfer. Op het moment dat u de artikelen wilt bestellen klikt u op de knop "Afrekenen". Als u al ingelogd bent dan kunt u op het volgende scherm de verzendinformatie opgeven. Als u nog niet ingelogd bent dan kunt u aan de rechterkant uw emailadres en wachtwoord invullen om in te loggen. Heeft u nog geen account bij ons aangemaakt dan kunt u dit doen door onderaan de pagina op de knop "Volgende" te klikken. Indien u niet afrekent dan wordt de inhoud van uw winkelmand bewaard tot uw volgende bezoek.


Waarom een adresboek?
Tijdens het bestelproces kunt u een ander afleveradres opgeven dan uw huisadres. Dit adres wordt dan automatisch in uw adresboek geplaatst. In het adresboek kunt u maximaal 5 adressen opslaan van uzelf of van vrienden of bekenden. Is er bijvoorbeeld iemand jarig dan kunt u een bestelling laten afleveren op het huisadres van de jarige. Ook kunt u uw bestelling af laten leveren op uw werkadres of bij de buren. Tijdens het bestelproces kunt u dit alternatieve adres invullen. U kunt op nog een andere manier alternatieve adressen toevoegen aan uw account. Als u in de bovenste navigatiebalk klikt op " Mijn Account" dan krijgt u uw accountgegevens op uw scherm. Onder het kopje "Bekijk of wijzig mijn adresboek" kunt u een adres toevoegen, wijzigen of verwijderen.


Bestelinformatie
Direct na uw bestelling ontvangt u een bevestiging van de bestelling op uw emailadres. Op dat moment wordt uw bestelling door ons in behandeling genomen. Heeft u gekozen voor "Afhalen in Surhuisterveen" dan kunt u uw bestelling afhalen zodra u daarover bericht van ons hebt ontvangen. Heeft u gekozen voor verzending na vooruitbetaling dan vindt u het totaalbedrag, uw bestelnummer en ons bankrekeningnummer voor overschrijving in de bevestigingsemail. Vermeldt u bij uw betaling altijd uw bestelnummer! Uw bestelling wordt direct verzonden nadat uw betaling bij ons binnen is. Zodra uw bestelling door ons naar u verzonden is ontvangt u daarover een bericht van verzending. Heeft u betaald met iDeal of heeft u gekozen voor verzending onder rembours dan wordt uw bestelling indien op voorraad dezelfde dag nog verzonden en anders binnen 5 werkdagen. Mocht een artikel niet op voorraad zijn dan ontvangt u bericht over de (vermoedelijke) levertijd.


Bezorging van uw bestelling
De door u bestelde artikelen worden door TNT-Post, door onze vervoerder of door onszelf bezorgd. Wanneer u niet thuis bent bij bezorging door TNT-Post wordt er nog een poging gedaan, vaak in het begin van de avond. Ben u dan nog niet thuis, dan is de bestelling gedurende drie weken af te halen op het dichtstbijzijnde postkantoor. Dit staat aangegeven op de kennisgeving die de postbode heeft achtergelaten. Bij bezorging door onze vervoerder of door onszelf wordt er altijd van tevoren contact met u opgenomen over het tijdstip van bezorging.


Afhalen van artikelen
Het is ook mogelijk om de bestelling bij ons in Surhuisterveen af te halen. Dit kan van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur en zaterdags van 9.00 uur tot 14.00 uur. Buiten deze tijden op afspraak. U kunt bij ons met pin, contant of vooruit betalen.


Hoe kan ik gegevens opvragen over mijn bestelling?/Tracktracenummer TNT Post
Alle informatie over uw bestelling kunt u online bekijken. Wel dient u dan ingelogd te zijn. Nadat u ingelogd bent klikt u op "Mijn Account" in de bovenste navigatiebalk. Op het scherm ziet u alle bestellingen die u tot dat moment bij ons heeft gedaan. Achter iedere orderregel ziet u de status waarin de order op dat moment verkeert. In de informatiebox "Vorige Bestellingen" kunt u de informatie van de door u gedane bestellingen opvragen door op de knop "Bekijken" te klikken. Ook vindt u hier onder "Bestelgeschiedenis" het Tracktracenummer als uw bestelling met TNT Post verzonden is. Door op het Tracktracenummer te klikken komt u op de website van TNT Post waar u vanaf de dag na verzending kunt zien waar uw bestelling zich op dat moment bevindt. Heeft u nog vragen dan kunt u onze klantenservice bellen van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer 0900-2946296.


Waar kan ik de gegevens van Keuken Deals vinden?
In de linkerkolom op de website vindt u een informatiebox met het kopje "Keuken Deals info". Daaronder kunt u klikken op "Over Keuken Deals". Daar vindt u o.a. onze adresgegevens, telefoonnummer, bankrekeningnummer en openingstijden. In deze informatiebox kunt u ook onze algemene voorwaarden en leveringsvoorwaarden vinden.


Hoe kan ik een vraag stellen? Om uw vraag aan ons te stellen kunt u onze klantenservice bellen van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer 0900-2946296. Ook kunt u een email sturen naar info@keuken-deals.nl. Dit kan ook online via onze website. Bovenin de navigatiebalk ziet u het woord "Contact". Door hier op te klikken kunt u direct een een vraag stellen en verzenden.

Keuken apparaten

Producten op merk